''aku hanya mahu jadi orang yang baik.. melakukan kebaikan supaya orang lain dapat manfaat... jika aku tak mampu... janganlah kiranya aku buat kejahatan.. atau kejahatan dalam kebaikan.. biarlah aku diam andai aku belum bersedia..

kini aku lemah namun tak pula aku ingin jadi lemah selama-lamanya... aku harap aku akan kuat.. dan aku mohon sangat-sangat.. biar aku jadi kuat untuk buat kebaikan.. dengan itu aku berusaha... dan Engkau saja tempat aku mengadu kerana Kau teman yang setia, ya Allah... redhailah daku dan sahabat-sahabatku di jalanMu''

♥ Dgn mengeluarkan kata2 agama , tidak semestinya aku seorang ustaz/ustazah....
♥ Bersongkok berserban nya aku , tidak semestinya aku seorg yg alim......
♥ Dgn menasihati org lain , tidak pula bermaksud aku ini adalah org yg sebaik-baiknya.......
♥ Aku cuma insan biasa, yg mempunyai keinginan seperti kamu........
♥ Cuma aku berkongsi, apa yg aku pelajari dan apa yg aku tahu......
♥ Dan mengingati diri sendiri dan sahabat2, supaya menjadi lebih baik.........

Saturday, December 8, 2012

padatnye.....

Assalamualaikum.. nmpknye, sebulan cuma sekali je aku mampu update this blog... entry kali ni cuma ttg dri aku.. klo nk baca, bacalah.. x nk pon xpe.. its ok... 

ini lah jadual aku before study week... sgt full.. x de masa utk maen2 lg...
ingat... aku nk naik kn pointer right? so, kene usaha lbh dr sem2 lps... 
kne cube yg terbaik.. belajar dr kesilapan yg lalu... bkn mudah nk naik kn pointer..
tp i will try.. smpai bila nk terus selamanya di bawah???
bkn kh dlu aku antara org yg berada di atas... mana perginye aku yg dlu??
ayuh.. bagkitlah... bkn senang nk senang... 


igt.. dulu ustazah Mahyun slalu pesan... USAHA + DOA + TAWAKKAL... 
insyaAllah, akan berjaya... jgn maen2 lg... masa utk berjuang... igt misi dan visi dri...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...