''aku hanya mahu jadi orang yang baik.. melakukan kebaikan supaya orang lain dapat manfaat... jika aku tak mampu... janganlah kiranya aku buat kejahatan.. atau kejahatan dalam kebaikan.. biarlah aku diam andai aku belum bersedia..

kini aku lemah namun tak pula aku ingin jadi lemah selama-lamanya... aku harap aku akan kuat.. dan aku mohon sangat-sangat.. biar aku jadi kuat untuk buat kebaikan.. dengan itu aku berusaha... dan Engkau saja tempat aku mengadu kerana Kau teman yang setia, ya Allah... redhailah daku dan sahabat-sahabatku di jalanMu''

♥ Dgn mengeluarkan kata2 agama , tidak semestinya aku seorang ustaz/ustazah....
♥ Bersongkok berserban nya aku , tidak semestinya aku seorg yg alim......
♥ Dgn menasihati org lain , tidak pula bermaksud aku ini adalah org yg sebaik-baiknya.......
♥ Aku cuma insan biasa, yg mempunyai keinginan seperti kamu........
♥ Cuma aku berkongsi, apa yg aku pelajari dan apa yg aku tahu......
♥ Dan mengingati diri sendiri dan sahabat2, supaya menjadi lebih baik.........

Sunday, August 14, 2011

KEBENARAN di sebalik PENIPUAN DUNIA...



Assalamualaikum w.b.t sahabat2 ku sekalian… moga sentiasa di bawah lembayung rahmat Allah selalu…
Hari nie aku nak berkongsi sedikit ilmu yg aku dpt hasil drpd menonton THE ARRIVAL… 


ye… The Arrival yg aku simpan dlm pendrive tp belom pon sempat aku menonton sehingga episode akhir, The Arrival yg aku dpt dr seorg sahabt telah pon hilang dek pendrive ku perlu reformat semula… adeh… sungguh kecewa aku di kala ini… ianya merupakan satu dokumentari yg byk membongkarkan penipuan dunia oleh org2 yg memegang jwtn2 besar dunia… penipuan yang sememangnya kita tak pernah perasan dek terlalu leka dan alpa dgn nikmat dunia… selain The Arrival, The Divine Book juga turut lesap… adeh, sabar je la…


bukan rezeki aku agaknya untuk menontonnya sehingga episode akhir  tp aku bersyukur sbb PHASE 3 (rasenye sambungan THE ARRIVAL and THE DIVINE BOOK) yg baru aku download sbyk 20 episode, aku tak save dlm pendrive tu… kira selamat la dr ter’delete’…



Bg kalian yg tak pernah tonton dokumentari2 nie, mesti tertanya-tanya apa lah yg aku merepek nie kn? Hmm, aku rasa kalau kalian nk tahu lebih lanjut, boleh arr google ttg WAKE UP PROJECT… kalau nak tonton, tgok lah kt you tube… search la THE ARRIVAL  or THE DIVINE BOOK or PHASE 3.. kalau kalian download and sebar2kannye lg bagus… (credit tu fr33dom fight3r coz sudi membuat subtitle dlm bahasa melayu supaya senang org2 yg tak brapa pandai English cam aku nie memahami isi2 penting dlm dokumentari nie)

Episode 26  THE ARRIVAL merupakan episode yg terakhir yg sempat aku tonton sebelum segala nya hilang dr pandangan mata L… rasanya THE ARRIVAL mempunyai 50 or 51 episode kesuluruhannya… kiranya baru setengah drpdnya yg aku sempat tonton… entry aku kali nie nk berkongsi sedikit ttg apa yg di perkatakan dlm episode 25 dan 26 yg memg menarik minat aku untuk mengetahui segalanya dgn lebih mendalam… it about DAJJAL / ANTICHRIST

Pesuruh Allah iaitu baginda Nabi Muhammad S.A.W mengingatkan kita tentang pelepaasan Dajjal sewaktu jangka hayat baginda. Baginda bersabda: Apabila Dajjal dibebaskan ke dunia ini, dia akan hidup di atas muka bumi ini selama 40 hari… satu hari seperti setahun… satu hari seperti sebulan… satu hari seperti seminggu dan hari-hari seterusnya seperti hari2 kita… tetapi apabila Dajjal berada pd hari2 seperti setahun, British merupakan tanah pemerintahannya… dan apabila Dajjal berada pd hari yg seperti sebulan, Amerika Syarikat mjd tanah pemerintahannya… dan akhirnya apabila Dajjal berada pd hari yang seperti seminggu, dia pergi balik semula ke Tanah Suci Israel…

Dajjal telah pun melengkapkan fasa pertamanya iaitu ONE DAY LIKE A YEAR… di mana BRITAIN merupakan kerajaan yang memerintah dunia ini,dan nilai Pound merupakan mata wang antarabangsa… Menurut Islam, satu tahun dalam syurga adalah bersamaan dgn 1000 tahun manusia… dan dr itu, kita boleh memahami yang Dajjal memerintah BRITAIN selama 1000 tahun. Bukan secara kebetulan yang monarki British wujud sejak tahun 900 M lagi… 900 + 1000 = 1900…

Pd tahun 1917, AMERIKA SYARIKAT secara rasminya melibatkan diri dlm peperangan dunia dan inilah langkah yang di ambil mereka untuk menerapkan Amerika sebagai kuasa agung global yg baru…

Dajjal dr situ memerintah pd ONE DAY LIKE A MONTH… di mana AMERIKA SYARIKAT menggantikan BRITAIN sbg negara pemerintah dunia ini dan U.S Dollar menjadi mata wang antarabangsa… jadi, jika setahun Syurga bersamaan seribu tahun dunia, sebulan akan jd 1000/12=83 tahun… so, 1917+83=tahun 2000 (tahun 2000 merupakan tahun rasmi presiden George W Bush mengambil alih tampuk pemerintahan Amerika dan mnjadi presiden di White House… yang cuba menguasai dunia… apa yang dia dah buat dlm usaha menguasai segalanya…

  • Serangan pd 11 sept 2001… semua siasatan peribadi membuktikan kejadian ini merupakan hasil kerja orang dalam (tak percaya?? Carilah kebenarannya melalui pencarian anda sendiri dan sy pasti, hasilnya akan mengejutkan anda)
  • Tahun 2002 => Afghaistan di ceeroboh
  • Tahun 2003 => Iraq pula di ceroboh
  • Tahun 2006 => Lebanon adalah mangsa pencerobohan mereka
Pada tahun2 selepas kejadian 11 sept, Amerika telah menubuhkan pengkalan2 mereka pd lebih 10 negara di MIDDLE EAST… untuk apa??... untuk mengukuhkan lagi pemerintahan dan keselamatan ISRAEL sbg ibu negara terakhir Pemerintahan Dunia Baru (THE NEW WORLD ORDER)…

Dan sekarang Amerika sedang menyerahkan kekuasaannya kpd JERUSSALEM (Israel)… Dan apa pula mata wang antarabangsa kelak?? JAWAPANNYA… U.S Dollar akan diserang, dan ia akan tumpas dan membawa bersamanya kesemua duit kertas selepas itu… Jd apakah wang yang seterusnya??? Apakah wang baru yang Israel akan guna untuk memperhambakan manusia?? Cara yg sama yg digunakan oleh Amerika dgn U.S Dollar??... JAWAPANNYA… ISRAEL akan guna DUIT HALIMUNAN, kamu tak boleh melihatnya… Duit yang tiada bentuk fizikal, kamu tak boleh menyentuhnya… Ia akan jd duit elektronik (cmne tu ek?? Tggu dan lihat je la ye)…dan perkara paling pelik dan bahaya ttg duit elektronik ini ialah ia di kawal oleh system perbank kan di seluruh dunia dan YAHUDI yang mengawalnya…

Kemudian Dajjal akan memerintah ISRAEL pd ONE DAY LIKE A WEEK… mengikut formula yg sama (sebulan ada 4 minggu)… so, “ hari yg seperti seminggu” patut menjadi 83 tahun divide by 4, ianya bersamaan hamper dgn 21 tahun… ini akan membawa kita antara tahun 2020-2023… pd tahun tersebut, kumpulan ILLUMINATI sepatutnya sudah bertindak dan memastikan kuasa pemerintahan dunia terletak pada Negara ISRAEL….

Dan selepas itu apa terjadi??... bersambunglah hari2 nya seperti hari2 dunia kita…
Namun, apa yang di jamin di dalam AL-QURAN dan beberapa HADITH Rasulullah S.A.W adalah…

Kejayaan PASTI datang kpd mereka yang mengikut IMAM MAHDI dan menyertai perjuangan Nabi Penyelamat Sebenar kita, Nabi ISA a.s. . . tetapi yang SEDIHnya, kebanyakan manusia akan memPERCAYAi dan mengikut Nabi Penyelamat PALSU (Dajjal) dan mempercayainya sebagai nabi penyelamat yang  sebenar kerana mereka BUKAN dari kalangan yang betul-betul BERIMAN dan mengkaji tanda-tanda ketibaannya. . .

Jadi, aku nasihatkan… kalau kalian nak tahu dgn lebih lanjut dan mendalam tentang kajian2 dan pembongkaran dunia nie, tontonlah series nie… aku TAK PAKSA untuk kalian mempercayainya, tapi lihatlah sekeliling kalian, kajilah ia, renungkanlah setiap penciptaan NYA, dan carilah kebenaran mengenainya… nescaya kamu akan menemui PETUNJUK drNYA… nie saja perkongsian ku untuk entry kali nie… moga kalian dpt manfaat drpdnya… WALLAHUA’LAM…


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...